Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky

Ahoj,
sme veľmi radi, že ste sa rozhodli pre náš e-shop. Veríme, že naše oblečenie, CD, knihy prinášajú Božie kráľovstvo na zem. Veríme, že aj oblečenie je jeden zo spôsobov, ako šíriť evanjelium, a že odráža Otcovu tvorivosť a krásu. Tužíme, aby Vám naše knihy vlievali nádej a rozdúchali nehasnúci oheň.

Prevádzkovateľ

Prevádzkovateľ internetového obchodu Godzone shop, ktorý nájdete na stránke https://www.godzoneshop.sk, je:

GD IDENTITY, s. r. o.,

Jarná 13

962 31 Sliač.

Kontaktovať nás môžete na telefónnom čísle +421 949 161 265 alebo na elektronickej adrese shop@godzone.sk. Reklamácie si môžete vybaviť na adrese Godzone shop, Jarná 13, 962 31 Sliač.

Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica,

Oddiel: Sro, vložka č. 23577/S,

IČO: 45 973 857

DIČ: 2023160194

IČ DPH: SK2023160194.

zap. 11.12.2012

Orgán dozoru:

Inšpektorát SOI pre Banskobystrický kraj

Dolná 46, 974 00  Banská Bystrica 1

Odbor výkonu dozoru

tel. č. 048/412 49 69, 048/415 18 71

fax č. 048/4124 693

Kupujúci

Kupujúci je každý návštevník internetového obchodu, ktorý s nami uzavrie kúpnu zmluvu a plní jej náležitosti. Tovar si kupuje ako koncový zákazník, bez možnosti ďalšej podnikateľskej alebo obchodnej činnosti.

Tovar

Ponuka tovaru je uverejnená v jednotlivých kategóriách v katalógoch na internetovom obchode. Všetko, čo pre vás tvoríme, má predovšetkým prehlbovať vzťah s Bohom a prinášať Kráľovstvo na zem. Ponuka tovaru má informatívny charakter.

Ako nakupovať

Na shop.godzone.sk môžete kedykoľvek nakupovať v pohodlí vášho domova. Na stránke si môžete prezrieť ponuku nášho tovaru a ak vás niečo zaujme, vložte tovar do košíka, uveďte veľkosť a počet kusov a následne môžete pokračovať v prezeraní tovaru.  Ak sa rozhodnete vybraný tovar kúpiť, kliknite na „Pokladňa”. Ak mate zľavový kód, vypíšte ho a kliknite na tlačidlo ”vložiť”. Môžete pokračovať v nákupe, alebo pristúpiť k platbe. Na Godzone shope môžete nakupovať aj bez registrácie. V oboch prípadoch skontrolujte svoje údaje, nezabudnite na číslo domu. Pred odoslaním objednávky si prečítajte obchodné podmienky a reklamačný poriadok. Zvoľte si spôsob doručenia a platby. Po odoslaní objednávky dostanete e-mailom potvrdenie o jej prijatí na adresu, ktorú ste uviedli v objednávke. Vaša objednávka je záväzná pre obidve strany.

Ceny

Zákazníkom garantujeme výšku ceny platnú pri odoslaní objednávky. Cena na internetovom obchode sú vrátane DPH (20% v prípade oblečenia, CD a DVD, odznakov, digitálneho obsahu a 10% v prípade kníh). K cene objednaného tovaru pripočítavame poštovné.

Cena poštovného a balného

Ceny poštovného sa rôznia vzhľadom na typ vybranej služby. Ceny zahŕňajú i balné.

Naši milí zákazníci, na doručenie objednávok využívame niekoľko dopravcov, pričom si môžete vybrať, ktorý spôsob doručenia vám vyhovuje najviac.

SLOVENSKO

Objednávky doručujeme Slovenskou poštou  – Balík na poštu (Zásielku si vyzdvihnete na pošte podľa vlastného výberu). Cena poštovného a balného je 3,20 €. Cena dobierky je 1,50€.
Objednávky doručujeme na adresu kuriérskou spoločnosťou GLS. Cena poštovného a balného je 4,00. Objednávky posielame aj na dobierku. Cena dobierky je 1,50€.
Objednávky posielame aj na výdajné miesta prostredníctvom Zásielkovne. Cena poštovného a balného je 2,50. Objednávky posielame aj na dobierku. Cena dobierky je 0,50€.
Poštovné a balné je pri objednávkach nad 50,00€ zdarma.

ČESKÁ REPUBLIKA

Doručujeme kuriérskou službou GLS na Vami zadanú adresu. Suma poštovného a balného je 5,50€. Nedoručujeme na dobierku.
Nakoľko sa snažíme zlepšovať naše služby, rozšírili sme možnosť dopravy do ČR aj o služby Zásielkovne (Packety). Balíčky si môžete vyzdvihnúť na výdajnom mieste. Suma poštovného a balného je 4,00€. Neposielame na dobierku. Poštovné a balné je pri objednávkach nad 100,00€ zdarma.

RAKÚSKO

Veľmi radi vám objednávky doručíme aj do susedného Rakúska prostredníctvom Zásielkovne (Packeta). Balíčky doručujeme na adresu. Suma poštovného a balného je 8,00€. Neposielame na dobierku.

NEMECKO

Na doručenie objednávok do Nemecka využívame Zásielkovňu (Packeta). Balíčky doručujeme na adresu. Suma poštovného a balného je 8,00€. Neposielame na dobierku.

EURÓPA

Veľmi radi vám naše produkty pošleme do všetkých krajín Európy prostredníctvom služby Zásielkovňa (Packeta). V prípade záujmu nás kontaktujte na mail: shop@godzone.sk, nakoľko ceny doručenia sa výrazne líšia od krajiny.

Podmienky dodania

Vaše objednávky sa zaväzujeme vybaviť v čo najkratšom možnom čase. Objednávku spracujeme a odošleme zvyčajne do 5 dní od jej objednania, minimálne 2 pracovné dni trvá následne doručenie tovaru Slovenskou poštou na území Slovenske republiky (spolu 7 pracovných dní od objednávky). Tovar posielame aj kuriérskou službou GLS, pričom jeho doručenie trvá jeden až dva pracovné dni na území Slovenskej republiky. Do Českej republiky doručenie tovaru Slovenskou poštou trvá 3-5 pracovných dní, kuriérskou spoločnosťou GLS 2-3 pracovné dni. O stave vašej objednávky vás vždy informujeme na e-maile, ktorý zadáte do objednávky.

Platobné podmienky

Platba v SR

Ponúkame vám na výber z nasledujúcich možností platby:

1) Platba bankovým prevodom po zrealizovaní objednávky

Všetky informácie o platbe bankovým prevodom vám po vytvorení objednávky prídu obratom na mail.

Bankové spojenie pre platbu v EURÁCH:

IBAN: SK81 1100 0000 0029 2390 0698

SWIFT: TATRSKBX

Bankové spojenie pre platbu v CZK (Kč):

2401020239/2010

Vo forme IBAN:

IBAN: CZ59 2010 0000 0024 0102 0239

SWIFT: FIOBCZPP

Platbu nie je potrebné zadávať ako zahraničnú. V tom prípade vám nebudú účtované poplatky spojené so zahraničnou platbou.

2) Platba platobnou kartou cez bránu GoPay po zrealizovaní objednávky

3) Platba na dobierku pri preberaní tovaru

4) V hotovosti pri osobnom odbere

Platba z ČR

Pre nákup z ČR je potrebne realizovať platbu vopred – prevodným príkazom pred odoslaním tovaru. Po ukončení objednávky vám obratom na vami zadanú adresu príde e-mail s číslom účtu a variabilným symbolom. Objednávka bude odoslaná po pripísaní sumy na náš účet.

Vrátenie tovaru, odstúpenie od zmluvy

Zákazník má možnosť odstúpiť od zmluvy na základe zákona č. 102/2014 o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu. Všetok tovar zakúpený na našej internetovej stránke www.shop.godzone.sk nám pošlite na adresu Godzone shop, Jarná 13, 962 31 Sliač najneskôr na štrnásty deň od prevzatia tovaru spolu s kópiou dokladu o zaplatení za tovar a priloženým písomným prehlásením o odstúpení od zmluvy s uvedením svojho mena a priezviska, adresy, čísla objednávky, dátumu objednania a čísla bankového účtu na finančné vyrovnanie. Prosím, informujte nás aj e-mailom na shop@godzone.sk. Veľmi nám to pomôže. Náklady na poštovné znáša zákazník.

Podmienky vrátenia tovaru

Tovar, ktorý si želáte vrátiť, musí byť nepoškodený, nenosený a nepraný. Odporúčame, aby ste nám tovar posielali doporučene a to v lehote, v ktorej máte právo odstúpiť od zmluvy. Tovar nám neposielajte na dobierku, taká zásielka nebude z našej strany prebratá. Spolu s tovarom nám pošlite kópiu dokladu o zaplatení za tovar

Postup zo strany zákazníka

Nepoškodený, nenosený a nepraný tovar nám do štrnástich dní od dátumu doručenia zašlite, odporúčame doporučene ako list alebo balík (nie na dobierku), na adresu: Godzone shop, Jarná 13, 962 31 Sliač. Náklady spojené s vrátením tovaru k nám na prevádzku znáša zákazník.

Priložte kópiu dokladu o zaplatení a písomné prehlásenie o odstúpení od zmluvy spolu s požadovanými informáciami (môžete použiť formulár na vrátenie alebo výmenu tovaru). Zároveň nás informujte aj e-mailom na shop@godzone.sk. Skontrolujte si, že spĺňate podmienky vrátenia tovaru. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci.

Formulár si môžete stiahnuť tu: https://www.godzoneshop.sk/formular/Formular_na_odstupenie_od_zmluvy_Godzone_Shop.pdf

Postup zo strany predávajúceho, teda nás

Po doručení tovaru v lehote na vrátenie tovaru ho skontrolujeme. Ak ste splnili všetky podmienky na vrátenie tovaru, najneskôr do štrnástich dní od doručenia oznámenia o odstúpení zmluvy vám vrátime peniaze prevodom na vami zadaný bankový účet. Ako predávajúci nie sme povinní vracať peniaze skôr, ako nám bude tovar doručený alebo ak kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru predávajúcemu.

V prípade, ak nesplníte niektorú zo svojich vyššie uvedených povinností podľa týchto Všeobecných obchodných podmienok, odstúpenie od zmluvy nie je platné a účinné. Spoločnosť GD IDENTITY, s. r. o. nie je povinná vrátiť vám všetky preukázateľné platby podľa týchto Všeobecných obchodných podmienok a zároveň má nárok na úhradu nákladov spojených s odoslaním tovaru naspäť k vám.

Reklamácia tovaru

V každej zásielke je priložená faktúra-daňový doklad, ktorá zároveň slúži ako záručný list. Ak doklad chýba, prosíme, informuje nás čo najskôr telefonicky +421 949 161 265 alebo na e-mailovú adresu shop@godzone.sk.

Záručná doba na všetok tovar zakúpený v Godzone shope je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru. V Godzone shope sme zaviazaní informovať vás do 3 pracovných dní od prijatia reklamácie o oprávnenosti reklamácie a o postupe vybavenia. Reklamáciu vybavíme najneskôr do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. Adresa, na ktorej môžete uplatniť reklamáciu tovaru je: Godzone shop, Jarná 13, 962 31 Sliač.

Prosíme, aby ste nás o zaslaní tovaru na reklamáciu informovali aj e-mailom na adresu shop@godzone.sk.

Za dôvod reklamácie neuznávame opotrebovanie tovaru neprimeraným zaobchádzaním, nosením a praním praním, ktorým sa prirodzene mení vzhľad výrobku.

Podmienky reklamácie

Oznámenie o reklamácií alebo doručenie reklamovaného tovaru musí prebehnúť do 24 mesiacov od dátumu prevzatia tovaru. V prípade reklamácie nepotrebujete pôvodné balenie. Tovar na reklamáciu neposielajte na dobierku, takáto zásielka nebude z našej strany prebratá.

Postup pri reklamácií zo strany zákazníka

Tovar nám do 24 mesiacov od dátumu doručenia zašlite na vlastné náklady, odporúčame posielať doporučene ako list alebo balík, (nie na dobierku) na adresu: Godzone shop, Jarná 13, 962 31 Sliač.

Priložte kópiu dokladu o zaplatení a sprievodný list s popisom závady. Prosíme, aby ste nás o zaslaní tovaru informovali aj na adrese: shop@godzozne.sk

Postup zo strany predávajúceho, teda nás

Na prijatom tovare skontrolujeme nahlásenú závadu a na základe dokladu o kúpe overíme lehotu na reklamáciu. Po prijatí reklamovaného tovaru vás budeme do troch dní kontaktovať o spracovaní reklamácie. Ak vašu reklamáciu uznáme, situáciu vyriešime jedným z nasledovných spôsobov: Tovar vám opravíme alebo vymeníme kus za kus. Pošleme ho na naše náklady na adresu, ktorú ste uviedli. V prípade, že tovar nebude možné opraviť ani vymeniť, vrátime vám peniaze vrátane poštovného.

Vrátenie tovaru zo Slovenskej pošty alebo z GLS späť k nám z dôvodov rôznej povahy

Veľakrát sa nám stalo, že nám bol tovar vrátený späť z niektorých uvedených dôvodov:

  • adresát neznámy,
  • zásielka neprevzatá v odbernej lehote,
  • adresát zomrel,
  • adresát nezastihnutý,

Nakoľko sa dôvody vzťahujú na adresáta-kupujúceho, špecifikujeme podmienky v prípade vrátenia zásielky späť ku nám.

V prípade, keď je nám tovar vrátený späť, zákazníka informujeme o vrátení zásielky na e-mail, ktorý zákazník zadal pri registrácii. Ak za tovar platil vopred a zásielku si nepraje posielať ešte raz, náklady na poštovné nevraciame, nakoľko tovar bol poslaný. Vraciame sumu za tovar. Ak si zákazník praje zaslať tovar ešte raz, náklady na poštovné opäť hradí zákazník.

Ak sme zákazníkovi posielali tovar na dobierku, budeme žiadať o vrátenie poštovného, a to v prípade, ak dôvod vrátenia zásielky bol uvedený ako: adresát neznámy, zásielka neprevzatá v odbernej lehote alebo adresát nezastihnutý. Ak je adresa zákazníka pri registrácii neúplná, skontaktujeme kupujúceho kvôli jej doplneniu. Ak na naše telefonáty a maily neodpovedá, zásielku neposielame, kým nemáme od kupujúceho plnú adresu doručenia.

Samozrejme, budeme spoločne hľadať len to najlepšie riešenie, nakoľko si uvedmujeme, že chyba môže byť na strane prepravnej spoločnosti alebo Slovenskej pošty. Ak máte skúsenosti s nedoručením zásielok, kontaktujte nás na shop@godzone.sk a požiadajte nás o zaslanie podacieho čísla, na základe ktorého môžete sledovať Vašu zásielku na http://tandt.posta.sk alebo na https://gls-group.eu/SK/sk/home.

V súlade s ust. § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:
  • predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovo-obrazových záznamov alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak zákazník tento obal rozbalil,
  • poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom zákazníka a zákazník vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

Ochrana osobných údajov

Prevádzkovateľom internetového obchodu Godzone shop (shop.godzone.sk) je:
GD IDENTITY, s. r. o.,

Jarná 13

962 31 Sliač

IČO: 45 973 857

DIČ: 2023160194

IČ DPH: SK2023160194.

Akékoľvek otázky, nejasnosti a pripomienky píšte na shop@godzone.sk

Nákup bez poskytnutia osobných údajov

Nakupovať v Godzone shope môžete aj v prípade neposkytnutia osobných údajov, avšak len ojedinele. „V kamennom prevedení” môžete stretnúť na Godzone konferencii či na Godzone tour.

Nákup prostredníctvom internetu

V Godzone shope je možné nakupovať aj s registráciou aj bez registrácie.

V oboch prípadoch, aby sme vám mohli poskytnúť všetky služby, potrebujeme o vás vedieť základné informácie, vďaka ktorým vám môžeme tovar doručiť. Tieto informácie získavame a spracúvame v súlade s §74 ods. 1 Zákona o dani z pridanej hodnoty č. 222/2004 Z. z.  a so Zákonom č. 18/201 o ochrane osobných údajov a Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 (GDPR)).

Registráciou zároveň potvrdzujete, že sme vás v zmysle platnej legislatívy informovali o tom, že ako predávajúci budeme v procese uzatvárania kúpnej zmluvy spracúvať Vaše osobné údaje v zmysle platnej legislatívy.

Nákup bez registrácie

Vaše informácie využívame výhradne na účely vybavenia objednávky a dodania tovaru, a to na dobu nevyhnutnú na plnenie zmluvy predávajúcim.

Nákup s registráciou

Svoje údaje môžete zmeniť resp. aktualizovať po prihlásení do svojho užívateľského konta v časti „Osobné údaje“. Ak si prajete zrušiť svoju registráciu, napíšte nám mail na adresu shop@godzone.sk. Vaše konto do 10 dní od doručenia odvolania súhlasu bude zneaktívnené a údaje budú vymazané.

Poskytnutie vašich osobných údajov je dobrovoľné. Váš súhlas máte právo kedykoľvek odvolať, a to písomnou formou na našu adresu. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania Vášho súhlasu a údaje budú vymazané.

Poskytovanie osobných údajov tretím stranám

Vaše osobné údaje nezverejňujeme, nesprístupňujeme a neposkytujeme žiadnym tretím stranám s výnimkou organizácií, s ktorými spolupracujeme pri správnom spracovaní, vybavení a doručení vašich objednávok. K takýmto spolupracujúcim organizáciám patria:

– Slovenská pošta, a.s., so sídlom Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica, IČO: 36631124, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, Oddiel Sa, Vložka č.803/S

– General Logistics Systems Slovakia s. r. o. so sídlom Lieskovská cesta 13, 962 21 Lieskovec, IČO: 36624942, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, Oddiel Sro, Vložka č. 9084/S

– Zásielkovňa s. r. o., so sídlom Kopčianska 3954/39, 851 01 Bratislava, IČO: 48136999, zapísanou v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka číslo: 105158/B

Databázu osobných údajov chránime pred ich poškodením, zničením, stratou a zneužitím.

V našom obchode nezadávate žiadne informácie, ktoré by sa priamo týkali práce s peniazmi na Vašich účtoch. Pri objednaní tovaru z Godzone shopu si môžete zvoliť štyri spôsoby platby. 1) platba v hotovosti pri osobnom odbere, 2) dobierka pri preberaní tovaru, 3) bankový prevod, ktorý vykonávate priamo na stránke Vašej banky 4) elektronické bankovníctvo – na našej stránke ponúkame možnosť elektronického bankovníctva prostredníctvom služby GoPay. Platba je realizovaná tak, že platobná brána nám poskytne jedine informáciu o úspešnosti či neúspešnosti platby a Vaše meno, prípadne číslo karty. V žiadnom prípade sa nedozvieme žiadne ďalšie informácie, ako Vaše prihlasovacie údaje alebo zostatok na Vašom účte.

Doba zhromažďovania a spracúvania osobných údajov

Vaše osobné údaje sme oprávnení spracovávať aj po skončení pôvodného účelu spracovania len v nevyhnutnom rozsahu pre účely štatistiky, účtovníctva a prieskumu.

Doba zhromažďovania a spracúvania osobných údajov sa zhoduje s dobou trvania zmluvy o poskytovaní služby. Na účely fakturácie úhrad, evidencie a vymáhania a postupovania pohľadávok za poskytnutú službu, na účely vybavenia podaní účastníka, na uplatnenie práv alebo na splnenie iných povinností uložených všeobecne záväznými právnymi predpismi je GD IDENTITY, s. r. o. oprávnený viesť evidenciu osobných údajov aj po zániku zmluvy o poskytovaní služby. Účastník uzavretím zmluvy udeľuje súhlas so zhromažďovaním a spracúvaním osobných údajov v uvedenom rozsahu. Zároveň GD IDENTITY, s. r. o. uchováva údaje v súlade s lehotami podľa platnej legislatívy.

Alternatívne riešenie sporov

Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho spotrebiteľské práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.